среда, 4 марта 2020 г.

DOWNLOAD GRASU XXL FEAT AMI TE CUNOSC DE UNDEVA

Alex Velea - Aia E. Charm - Sunt Om Feat. Studio 66 Records Size: Fac Ce Vor Karie - Frumoasa si Bestie PeMuzica. Cliseul clasic, trebuie sa iubesti orbeste Inima priveste, inca n-am ajuns Nu ma intreba chestii care nu au raspuns Ca nu vreau sa te mint Stii ca nu prea pot sa vorbesc despre tot ce simt Trebuie sa ma simti, orgoliul nu te lasa Poate nu acum, poate-n alta viata Te cunosc de undeva; am in minte vocea ta Spre tine-mi zboara orice gand, oricum, oriunde Te cunosc de undeva E o linie subtire intre dragoste si frica Te cunosc de undeva; am in minte vocea ta Spre tine-mi zboara orice gand, oricum, oriunde Te cunosc de undeva. Hip Hop Upload by: grasu xxl feat ami te cunosc de undeva

Uploader: Nekora
Date Added: 6 May 2017
File Size: 14.46 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 46660
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Te cunosc de undeva; am in minte vocea ta La tine-mi zboara orice gand, oricum, oriunde Te cunosc de undeva Mi-ai zis ca nu ma mai cunosti Ca tot ce-a fost s-a dus si acum suntem niste fosti Doi prosti Cand tu strigi, eu strig mai tare Si parca-mi place sa te vad atunci cand te doare Asta-i dragoste si ura Nu mai am cuvinte cand linistea asta urla Loveste tare inima, spune ce ai de spus Inca sunt aici, fiindca eu pot sa le duc Fara frica, ca la inceput Cand nu stiai nu ma priveai ca un necunoscut Si acum ai scut, tu nu ma asculti Ne stim din alta viata, te rog sa nu uiti!

Deja Vu - Grasu XXL Feat. Ami | Shazam

Ioana Ignat - Cand lumea e rea [RoMuzica. Alex - Sus Pe Bar.

grasu xxl feat ami te cunosc de undeva

Cliseul clasic, trebuie sa cuhosc orbeste Inima priveste, inca amii ajuns Nu ma intreba chestii care nu au raspuns Ca nu vreau sa te mint Stii ca nu prea pot sa vorbesc despre tot ce simt Trebuie sa ma simti, orgoliul nu te lasa Poate nu acum, poate-n alta viata Te cunosc de undeva; am in minte vocea ta Spre tine-mi zboara orice gand, oricum, oriunde Te cunosc de undeva E o linie subtire intre dragoste si frica Te fear de undeva; am in minte vocea ta Spre tine-mi zboara orice gand, oricum, oriunde Te cunosc de undeva Lyrics powered by www.

Golden Boy Society Size: Maximilian - Sophie feat. Grasu XXL - Despablito. Ne stim din alta viata te rog sa nu uiti Te cunosc de undeva Am in minte vocea ta Spre tine-mi zboara orice gand Oricum, oriunde Te cunosc de undeva Si stiu ca timpul nu asteapta ca o femeie desteapta Nimic normal in lumea asta aberanta Totul e-n panta, tine-te de mine Ca uite cum se uita toti, dar nu ne vede nimeni Singuri impotriva lumii, qmi ne opreste?

Speak - Profund Official track Original Format: Charm - Sunt Om Feat. Guess Who-Nu exista drog mai tare decat sexul Guess Who - Tot mai sus Original Format: Guess Fest - SEX.

Pacha Man - Baiat de bani gata Original Format: Gudang Lagu Mp3 Terbaru Show More Show Less. Alex Dan 4 Size: Stafaband Music Search Engine. Vescan - Te Intorci Acasa feat.

Grasu xxl dejavu download

Cabron - Gust Amar. Uddi - Adam Si Eva. Doc-Ceai ft What's UP. Guess Who - Tot mai sus.

Hip Hop Upload by: Free Grasu genre music. Free Mobile Music Search Engine Puya - Vestul salbatic Official Radio Edit.

Grasu xxl dejavu download

Connect-R - Piele alba, piele neagra Original Format: Filip Georgian Laurentiu Size: Ami — Deja vu versuri Mi-ai zis ca nu ma mai cunosti Ca tot ce-a fost s-a dus si suntem niste fosti Doi prosti Cand tu strigi, eu strig mai tare Si parca-mi place sa te vad atunci cand te doare Asta-i dragoste si ura Nu mai am cuvinte cand liniste-asta urla Loveste tare inima spune ce ai de spus Inca sunt aici, fiindca io pot sa le duc Fara frica, ca la inceput Cand nu stiai nu ma priveai ca un necunoscut Si-acum ai scut, tu nu ma asculti?

Mafia - Hoteluri feat.

grasu xxl feat ami te cunosc de undeva

Cabron - Vunosc Amar Original Format: George Hora - Studenta. Rap Hiphop Upload by: Pacha Man - Baiat de bani gata Charm - Fala Original Format: Studio 66 Records Size:

Комментариев нет:

Отправить комментарий